torsdag den 15. august 2013

Den der hems...

Det er altså lidt farligt at give mig frie hænder til at lege med indretningen deroppe...

Normalt er vi (for det meste) to om at godkende indretningen herhjemme. Jeg får (og forsøger at sælge) idéerne - og manden godkender eller afslår dem. Vi er trods alt to, der helst skulle kunne slappe af og kalde vores hus et hjem.

Men mht. hemsen har jeg fået helt frie hænder, bare der er plads til teknikken.

Manden troede godt nok at jeg var færdig, men blomster skal der da til


Dem fra SuperMario (inspiration igen herfra: http://pinterest.com/muttimamma/) var dem det skal være!
...og så kan manden altså godt snart få sat kabellister op! ;o)

Men SÅ er hemsen vel også færdig - næsten...


...mangler bare lige at udsmykke en enkel væg og lidt små ting ;o)

7 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet godt!! Du har virkelig gjort det cool og sejt!! Der ville jeg gerne være dreng!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - lige nu sidder de også og nyder Disney sjov deroppe ;o)

      Slet
  2. Det er virkelig blevet fedt, super gode ideer du har fået og realiseret :-)

    SvarSlet
  3. Det ser skide godt ud Pia, jeg glæder mig til at se den live :)
    Måske det er der jeg skal sove når nu Lena synes jeg snorker *ha ha*

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey, det lyder da som en fantastisk ide´, hvis du kan sove for maskinerne der snurrer nedenunder ;) Haha

      Slet
    2. Jeg glæder mig også rigtig meget til at I kommer - men tænker ligesom Lena. Sove? Vi syr da! ;o)))) Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...