søndag den 26. august 2012

Styr på stofferne - og nye kom til...

Min tur til genbrugen havde et mål, at se om det pink senge sæt stadig var der.

Spottede det da jeg var hurtigt forbi i fredags, men var i tvivl så lod det ligge...men kender du det med at det så stadig spøger i tankerne? Ved ikke hvorfor jeg ikke bare tog det fredag - 10 kr. burde jo ikke kræve overvejelser.
Overvejelser krævede den grønne retro dug til 15 kr. til gengæld ikke. Den ser ubrugt ud og jeg er vild med farverne. Duge er dog ikke noget vi gør så meget i herhjemme - altså foruden voksdug og den traditionsbundne Georg Jensen juledug - så mon ikke saksen får lov at komme frem :o)





Ellers blev eftermiddagens regnvejr brugt på at få styr på stofferne, hvor er det skønt at få overblikket igen!


Da jeg var i gang med at lægge stofferne på plads kom der et højt: "tak for mad!" ude fra toilettet, efterfulgt af et "nå, nej det var en fejl...moar, jeg arrrr fæææærdig!". Det kan være svært at huske hvad man har gang i ;o).

I øvrigt sjovt som man bliver hjælpeløs i weekenderne...i børnehaven kan man alt SELV!

- Posted using BlogPress from my iPhone

13 kommentarer:

  1. Lækkert stof Pia, kunne blive en smuk ½sols nederdel til en lille pige tænker jeg :)
    Respekt for at du atter har mega meget styr på dine stoffer, jeg har jo stop-stof-køb lige p.t. men var så enormt heldig at vinde en stor bunke :)
    Så nu flyder det overalt igen...
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, må se hvad det ender med...

      Lækkert at vinde en bunke - tror også der er indkøbsstop lidt herhjemme, nu jeg igen har overblikket ;o)

      Kh. Pia

      Slet
  2. Heldigt at sættet stadig var det - jeg kender godt det med at fortryde et køb man IKKE gjorde. Det omvendte sker derimod sjældent! ;-)

    Ha en dejlig søndag.

    Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, normalt er det ikke lige min stil, men synes nu alligevel at bamsen i luftballon var lidt sød - og med en niece, der burde være kommet forrige fredag sker der jo ikke noget ved at ha' lidt pige stof liggende ;o).

      Nej, det har du ret i - og sker det, siger vi det ikke højt ;o).

      Tak og i lige måde!

      Slet
  3. Du har rigtig mange flotte stoffer, det må jeg sige. Smilte da jeg læse "toilettets" kommentar. Et lille spørgsmål: Hvilket program bruger du til at klippe flere billeder sammen til et stort? Det ser fedt ud?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en App der hedder: InstaPicFrame - mener den kostede 6 eller 12 kr. Dejlig nem at bruge ;o)

      Slet
  4. Det er super med oprydning i stofferne,Jeg kommer desværre nok aldrig til bunds i mit, jeg har ALT ALT for meget, hver gang jeg kommer af med en masse er der en ligeså stor ny bunke der skal gennemgås, det er fantastisk, men mangler plads :)
    og sikke et held at det lyserøde stadig lå der :) jeg er også helt forelsket i det, har et mindre stykke liggende jeg har byttet mig til en gang, det findes også i blåt, og det er ligeså sødt, men har jeg kun set en gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt at kunne se det - så kommer idéerne også bedre ;o)

      Ej, gad godt ha' set det i turkis i stedet..,

      Slet
  5. Dejligt stoflager du har og hvor er det bare meget nemmere, når man har et overblik! Det bliver da bare så dejligt når kontoret er på plads :-) super sødt guldkorn han kom med siddende det på toilettet :-) knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, glæder mig så meget til at skulle indrette en god arbejdsplads i stedet for den jeg har måttet lave midlertidigt - desværrre bliver det nok ikke før til november/december en gang :o(.
      Ja, det kommer altså nogle guldkorn...
      Knus Pia

      Slet
  6. Sikken et held at det stadig lå der! For hvor er det bare sødt - og det er dugen da også! Er enig med Libbie i at den kan blive rigtig sød som nederdel. Måske endda til dig selv? (afhængigt af størrelsen, se'følig... høhø...)
    Skøn kommentar fra badeværelset :-)
    Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nogle gange kan man være heldig ;o).
      Kan ikke lige gennemskue hvordan en evt. nederdel skal laves og samtidig få printet til at passe sammen, så er lidt i tvivl om hvad den ender som ;o). Ja - mon han er blevet tidlig teenager? Knus Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...