mandag den 19. oktober 2015

Praktisk eller smart? (om Skip Hop pusletaske)

Det var et af de valg jeg måtte træffe da jeg valgte pusletaske til drengene. Dengang valgte jeg praktikken - for helt ærligt, hvad er en smart taske værd, hvis den ikke fungerer i praksis?

Derfor glædede det mig også da Jollyroom og Skip Hop gav mig mulighed for at glæde en veninde med en pusletaske (Skip Hop Duet 2 in 1) som faktisk både er praktisk og køn at se på.



Lille Viktor (hvis mor fik pusletasken) har en storebror og storesøster, det sætter også lidt krav til en pusletaske - og ikke mindst muligheden for at tilpasse tasken til forskellige behov!

Hvem kender det med at hente en dreng i børnehaven med en stor pose vådt tøj? Måske var planen at handle på hjemvejen, men hvad gør man så, når rummet under barnevognen allerede er fyldt med vådt tøj og sko?


- lige til det formål er Skip Hop pusletasken ret genial. Den kan nemlig deles i to, så ydretasken giver endnu en opbevaringsmulighed...og hent ærligt - med tre børn, kan man så have for mange opbevaringsmuligheder? Det kan man i hvert fald ikke med to drenge! ;o)


Selve tasken består af to tasker - en pusletaske og en luksus pose/taske uden rum samt en puslemåtte.


Den taske jeg har valgt til min veninde er i sort imiteret læder, hvilket både er praktisk (mht. rengøring) og kønt at se på.

Jeg kan godt lide, at ydretasken har "dupper" under, så tasken ikke er i direkte berøring med det gulv man sætter den på - det er jo ikke altid en offentligt toilet/puslerum lige er det, man har mest lyst til at sætte den på...


Jeg er sikker på at tasken vil blive flittigt brugt - og mon ikke ydertasken fint kan bruges alene når ble-tiden er forbi. Den "råber" i hvert fald ikke Pusletaske som den jeg havde gjorde!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...