torsdag den 8. maj 2014

Velkommen indenfor (4)

Sidste indlæg med billeder fra vores hjem igennem Tia Borgsmidt/Mette Helena Rasmussens/Retrovillas besøg kommer her.

Vores soveværelse:

Gul og petroleum går igen - som i de andre rum.

Hovedgærde er hjemmelavet - og faktisk den gamle bordplade fra kontor, der blot har fået lidt maling og elastikker - idéen bag er at der kan sættes en pude ind bag, som støtte når man sidder op i sengen (du kan læse mere om den i mit tidligere indlæg her). Vågten under uroen er en gammel lægevægt min morfar har været så sød at finde for mig ;o).

Over sengen står "sleep tight" med gamle scrabble-bogstaver - jeg elsker at indrette med små detaljer, man ikke lige ser ved første øjekast - og ja, bogstaver udgør vist også en ret stor del af indretningen herhjemme...

Puderne på sengen er hjemmesyet - den længst væk er lavet ud fra en af Mads' første tegninger - se evt. DIY her


Billedvæggen består Print fra Sabine Skafsgaard, familiebilleder (i rammer fra IKEA), Liebe svaler og Designletters. Huset er fra Bloomingville (ligeson vores senge"borde"). Stigen er købt for snart 10 år siden i Netto til under 100 kr. - elsker når det er muligt at gøre sådanne køb ;o)

Har du lyst til at se billederne fra besøget samlet, kan du se indlægene her samlet. 

Det er en skam, det ikke ser så fint og rent ud herhjemme hver dag - men gjorde der det, fik jeg nok heller ikke brugt krearummet meget ;o)))

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...