fredag den 23. maj 2014

Tak, Maria!

Tilbage i februar syede jeg Ben10 bluser til Mads og Jacob - da jeg fandt stoffet havde jeg regnede med at sy nattøj til drengene i stoffet. Men da drengene så stoffet skulle det i hvert fald IKKE være nattøj, men bluser så de kunne have dem på i skole og børnehave...ellers kunne vennerne jo ikke se det!

Dengang spurgte Maria ind til stoffet - der bor nemlig også en fan hjemme hos hende - så da jeg havde nok til en bluse mere sendte jeg hende stoffet.

I går lå der en fin pakke i min postkassen


Pakken gemte på det fineste tørklæde fra Marias hånd



Tusind tak - det er så fint, er sikker på at det vil blive slidt op! ;o)))

6 kommentarer:

  1. Rigtigt flot tørklæde :)

    SvarSlet
  2. Sådan nogle kreative byttegaver er bare det bedste! :)

    SvarSlet
  3. Velbekomme!! Ben10 stoffet er bare et hit 😄 God søndag. Kh Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...