tirsdag den 26. november 2013

Inspiration...

Med hjem fra blogtræffet kom masser af inspiration.

Jeg har bl.a. været igang med diamanter efter inspiration fra Gitte og denne DIY - de pynter nu på en lærke gren over spisebordet


...sammen med "marmor" stjerner efter idé af Catrine


Til blogtræffet fik jeg også "undervist" i foldning af juletræer - dem bliver jeg altså heller ikke træt af at lave lige med det samme - de pynter sammen med lidt stjerne i stuen


DIY til juletræerne finder du her - og stjernerne her.

Jonna viste (og viser på sin blog) også hvordan man folder disse fine stjerner:


8 kommentarer:

  1. Så meget inspiration, så lidt tid/overskud....

    SvarSlet
  2. Flotte ting du har lavet :-)
    Jeg har faktisk her til eftermiddag hængt grene op over spisebordet, ligesom dig.... hi..hi... Men hvor er det flot :-9

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det er så hyggeligt at sidde under, og nemt at ændre "udtryk" ;o)

      Slet
  3. Ih, hvor hyggeligt du pynter op. Jeg vil også have gang i diamanterne og flere af dine juletræer... Meget man skal nå;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Jonna - ja, nu er julen vist ved at gøre sit indtog herhjemme ;o)

      Slet
  4. Hvor er det fedt at se, hvor meget du har fået ud af træffet. Sejt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det giver pluds på inspirationskontoen sådan et træf ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...