tirsdag den 9. juli 2013

Vi genbruger...

Den opfordring kommer fra Christina med bloggen Carla og krudtuglen her i juli-måned.

Da juli meget snart betyder ferie for os = en masse projekter i have og hus, havde jeg ikke regnet med kunne nå at skulle bidrage. Men det fantastiske sommervejr drengene kan nyde - imens vi andre stadig sidder inde og arbejder :o( - har medført et større behov for flere shorts.

"Heldigvis" har vi masser af fine bukser med hul på knæene - selvfølgelig hele vejen over så lapper nærmest er umuligt. Derfor har jeg her til aften forvandlet to af parrene til shorts (bl.a. det flotte par vi fik lov at teste for Norlie)


Efter de er lagt op har jeg pimpet med stygemærker.

Normalt køber jeg ikke sådan nogle, da jeg synes en pris på 40-50 kr./stk. er alt for meget i forhold til hvad materialer til resten af tøjet koster. Men disse tre mærker er købt i H&M til 29,95 - altså for dem alle tre! Sådan nogle måtte de gerne lave mange flere af, kvaliteten virker umiddelbart bedre end dem til 40-50 kr./stk.

Jeg er noget spændt på hvad Mads siger til det, for jeg er lidt bange for at McQueen ikke længere er i så høj kurs som Lego Ninjago og Lego Chima. Men så er det jo godt at mærkerne sidder bagpå - så slipper han for selv af se dem (og de skjuler de græspletter der ikke vil gå helt af i vask).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...