onsdag den 3. juli 2013

Undskyld drenge...

Endnu et sæt søskende t-shirt har fundet vej igennem maskinerne.

Mine drenge ligner hverken hinanden af sind eller udseende - men så kan de da komme til det i tøjet!


Heldigvis vil de gerne være ens i tøjet endnu - og måske det også hjælper Jacob til at forstå at man godt kan deles om forældre.

Det behøver ikke at være "min mor - Mads's far" eller omvendt (!), det lyder så dumt når vi er på tur (når altså de to drenge rent faktisk har SAMME mor og far) ;o)


Endnu engang er det efter Ottobre mønster - elsker raglan-ærmer med piping ;o)

13 kommentarer:

  1. Så fint:)
    For få år siden havde jeg ryster på hoved og sagt aldrig i livet om jeg vil klæde mine børn ens!
    Med lillebror i maven sider jeg nu og kigger på stof, som de kan få ens tøj af;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ryster= rystet ( tak autoordbog!)

      Slet
    2. Sådan havde jeg det også - men nu synes jeg nu det er ret sødt når de passer sammen. Jacob elsker det og Mads klager ikke endnu ;o)

      Slet
  2. Nøj de er fine Pia!!
    Jeg har også lige købt turkise stjerner, nu gir du mig lyst til at smide alle andre projekter væk og gå i gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ej, vil glæde mig til at se hvad du finder på med de stjerner - har nemlig mere endnu ;o)

      Slet
  3. Hvor er de bare skønne, Pia! Dine drenge må efterhånden have den fedeste garderobe og være de mest velklædte i børnehaven! Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - de er godt dækket ind hvad angår overdele efterhånden ;o)...men der er huller på næsten alle bukser efterhånden - men er det ikke et tegn på sommer? ;o)

      Slet
  4. Hvor er de super fede.
    Mine drenge på 9 og 11 år, synes stadig det er sjovt at have ens tøj på ind i mellem. (De vælger selv tøj hver dag og nogen gange det samme)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - så behøver jeg ikke at have det dårligt og tro at de får mén ;o)

      Slet
  5. Hvor er de fine! Jeg synes det er meget sjovt at klde søskende ens på af og til - de skal jo nok selv sige fra på et tidspunkt :)

    SvarSlet
  6. Hvor er de blevet fine! Jeg kan heller ikke helt lade være med at lave matchende tøj til mine piger ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - dejligt at vide at jeg ikke er ene om den svaghed ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...