søndag den 9. september 2012

Regnbukser, bryllupsdag, for- og bagside...

Som jeg skrev tidligere, er Mads ret god til at lave huller i sine bukser - det gælder altså også regnbukser!
Sidst jeg var i Stof & Stil, så jeg en rest sort regntøj stof (og kom i tanke om at hende her, tidligere har lavet regntøj selv) - det er nu forvandlet til et par nye regnbukser.


Syet efter samme model som jeg plejer, bare tillagt lidt mere sømrum i siderne.
Selvfølgelig er disse også med pipingbånd (afhængig? - måske lidt ;o)). Denne gang bare en refleks udgave, så mon ikke bukserne også kan bruges når efterårets tusmørke for alvor sætter ind?
Herhjemme er weekenden ellers gået stille og roligt. Mads er på weekend ved farmor og farfar, for at Jacob lige kan finde sig selv igen. Tror så småt vi er ved at være der. Er sikker på at både han og jeg glæders os til at få Mads hjem igen i morgen!
I går havde manden og jeg 5 års(!) bryllupsdag - det blev fejret stille og roligt med en omgang take away sushi efter Jacob var lagt i seng...mmmm! Manden havde også sørget for fine blomster og lækker chokolade - jeg er vist ret godt gift! ;o)


I dag har Jacob og jeg været et kort smut på bagagerum marked (kom dog tomhændet hjem) og til frokost hos Olderne, mens Manden løb halvmarathon i Horsens.
Med hjem fra Olderne fik vi penge til et frugttræ til haven (5 års bryllupsdag hedder åbenbart træbryllup).
Glæder mig til at finde ud af hvilket træ vi skal sætte, det bliver nok først næste år, selvom jeg elsker sensommerhaven...


Men en blog er taknemmelig, for vender jeg mig om og tager billeder, ser det sådan ud :o)


Synes i øvrigt Instagram er super godt at behandle billeder med, findes der mon en anden app, der kan det samme bare uden også at skulle dele billeder?
- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med bryllupsdagen !! Det er da smart at lave regnbukser! Det har jeg da aldrig tænkt på, men det vil jeg da tænke på næste gang.
    Der ser rigtig godt ud med huset.
    Nyd resten af søndagen!
    Kh Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;o). Det havde jeg heller ikke inden jeg så det - men lidt smart og noget billigere end at købe flere sæt pr. sæson.

      Ja, det begynder at ligne noget - lige nu er de ved at støbe sokkel. Årh, hvor jeg glæder mig til at skulle indrette kontor/syrum...det er savnet!

      Kh. Pia

      Slet
  2. Prøv picmonkey, det er et super godt billedebehandlingsprogram (godt nok til almindelig pc). Der er mange muligheder i hvert fald.
    Flotte regnbukser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kender jeg godt - bruger det altid til vores familiebilleder når de skal fremkaldes. Men her under om-/tilbygningen blogger jeg primært fra Ipad/Iphone - og kunne godt bruge noget lign. til dem ;o).

      Slet
  3. Wow hvor er du god at du laver sådan nogle fede regnbukser! Og tillykke med bryllupsdagen - det lyder rigtig hyggeligt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, de blev heldigvis også godt modtaget af Mads da han kom hjem ;o). Tak, det var det også

      Slet
  4. Stort tillykke med bryllupsdagen, det ser vildt hyggeligt ud. Og de der regnbukser er da for fede! SÅDAN, Pia.
    Knus

    SvarSlet
  5. Jeg bruger iPhoto. Mener eg gav 30 kr for dt program og synes det er et godt redigeringsprogram, uden at skulle dele fotos.

    Æv med alle jeres uforudsete udfordringer. De kan virkelig dræne en for energi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rie - det vil jeg kigge nærmere på ;o).

      Ja - og nu topper vi lige med øjnlægen på tirsdag og 2 års undersøgelse torsdag - det må da kaldes servicetjek af barn!!! :o(

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...