torsdag den 11. februar 2016

Lerleg

Jeg har heldigvis flere kreative aktiviteter, der virker afstressende på mig når tankerne flyver. Faktisk er jeg oftest mest kreativ i de perioder, hvor der er meget at tænke på...

En af aktiviteterne er ler. I julegave fik jeg lidt "værktøj", så jeg nu også kan lege lidt derhjemme. Sidste sæson var jeg heldig også at have mulighed for "åben værksted" om mandagen, men med en mand, der træner til en Ironman har vi måtte prioritere - derfor er det skønt nu at kunne lave lidt derhjemme også.

Jeg indviede mit nye ler-legetøj med at lave lidt helårspynt


Det kom med hjem i går, så nu er fastelavnspynt udskiftet med helårspynt...



Jeg nyder at stresse af med kreative aktiviteter og forsøger at smitte drengene med min glæde. Derfor er der også allerede købt ind til nye kreative aktiviteter i vinterferien.

Min vinterferie starter onsdag i næste uge - manden har mandag og tirsdag, så satser på at han sørger for at drengene får brændt masser af krudt af, så de er klar til at lege med deres mor onsdag, torsdag og fredag ;o)

6 kommentarer:

  1. Endnu engang hvor ser det bare fint ud, det der med ler, kan jeg nu godt forstå giver ro i sjælen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena. Ja, det gør det nemlig - nu drømmer jeg bare om min egen ovn ;o)

      Slet
  2. De er super skønne Pia. Dejligt at du kan lave noget derhjemme

    SvarSlet
  3. Hyggeligt at du nu også sidde hjemme og lave lidt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...