lørdag den 29. august 2015

Botanik uden grønne fingre...

Blot grønt glasur og ler ;o)


Sidste mandag hentede jeg et relief, jeg lavede inden sommerpausen fra keramik. Jeg er helt vild med resultatet...men fordi det er flere måneder siden jeg gav det begitning og glasur kan jeg selvfølgelig ikke huske hvilken lertype, begitning og glasur jeg brugte - øv!


Kunne ellers godt have brugt mere i den stil :o(

I mandags blev det kun til et kort kig forbi værkstedet - jeg havde nemlig en sushi-date i Vejle med skønne Libbie. Dejligt at vi lige kunne få presset sådan en aften, det var lige hvad jeg trængte til! :o)


Med mig havde jeg et par armbånd. Faktisk har jeg næsten to magen til selv - kan man blive for gammel til veninde armbånd? Jeg har det sådan at jeg helst ikke giver gaver væk jeg ikke selv er tilfreds med - og ja, så betyder det jo nogle gange at man bliver nødt til at kopierer en udgave til sig selv også ;o)

Armbåndene er sort set lavet efter denne DIY  - tror jeg bliver nødt til at have fat i endnu flere forskellige farver perler ;o)

10 kommentarer:

  1. wauh.. de er godt nok flotte de blade.. :o)

    Lyder hyggeligt med veninde-date

    SvarSlet
  2. Hold da op nogle flotte blade, du er godt nok dygtig! :-)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina - nyder når at lege med ler ;-)

      Slet
  3. Jeg er virkelig vild med de ting du har lavet i keramik og overvejer selv om jeg ikke skal på kursus (selvfølgelig når lillebror er lidt større)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anne - det kan anbefales. Så sjovt og afstressende at arbejde med :-)

      Slet
  4. .....hvor er de super flotte.

    SvarSlet
  5. Jeg nød det også SÅ meget!!! Sådan en aften må vi gentage :)
    Og veninde armbåndet er lænket til mit håndled, jeg elsker dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er klar!!! Pludselig bor vi jo slet ikke så langt fra hinanden alligevel ;-))

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...