tirsdag den 7. juli 2015

DET stof skal vi ha' mor!

Jeg kan godt mærke at begge drenge efterhånden har en klar mening om hvad tøj de vil have på. 

Stoffet med Lego har aldrig rigtig sagt mig noget - men da Mads og Jacob så det i en butik var der ingen tvivl om at DET stof skulle med hjem!


I første omgang er det kommet Jacob til gode. Han vokser som ukrudt og er røget op i en str. 122/128 - og lige præcis den størrelse har Mads åbenbart ikke haft mange t.shirt i, men så er der jo også en undskyldning for at kunne sy lidt ;o)


Både Lego og det grønstribede jersey er købe ved Fjølner. Den blå rib er fra Stof og Stil.

5 kommentarer:

  1. Selvfølgelig skal de da have en legobluse. Det er da ikke til at komme udenom i den alder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej - det er jo det eneste de leger (sammen) med ;o)

      Slet
  2. Jeg er også gået uden om det stof. Men kan godt forstå deres begejstring. Mine drenge leger også helt vildt meget med lego

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt at de gider at lege med det samme trods en aldersforskel på næsten 4 år :-)

      Slet
  3. Jeg har selv stoffet liggende, men det er til min lille nyfødte niece, fordi min bror ELSKER Lego - så planen er jeg skal sy en heldragt til den lille pige :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...