lørdag den 27. december 2014

Et vintersæt...

Meget passende (med vejret første juledag) kunne Jacob tilbringe den i det nye vintersæt.

Mønster på både bluse (fra hvilket nr. kan jeg ikke huske, men mener den er i flere) og bukser (fra nr. 1/2014) er det samme som tidligere fra Ottobre (bare nu i str. 128!?!)


For at give blusen et lidt andet udtryk, havde jeg valgt at erstatte det øverste af ærmet med en ensfarvet turkis jersey. Kanten ved ærmerne fik også tilføjet en mintgrøn/blå piping. 


Sættet har allerede været i brug flere gange ;o)

Årh, hvor jeg glæder mig til snart at skulle tilbringe en weekend foran maskinerne i selskab med tre gode veninder!

8 kommentarer:

  1. This set is so nice! I really really like it! Would you be so nice to tell me from which brand the "Winter-Jersey" from the shirt is from?
    Thanks!
    Claudia

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Claudia. The jersey fabric is by: "Naperonuttu"

      Slet
    2. Thank you Pia! I´ve already ordered a meter for my little son. :-)

      Slet
    3. You're velcome - hope your son will like too ;o)

      Slet
  2. Ih hvor er det et lækkert sæt.. jeg håber også snart at energien kommer tilbage så jeg kan få syet en del

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - dette blev til inden jul - håber sådan at jeg får mulighed for at sy lidt inden jobbet kalder igen ;o)

      Slet
  3. Sikken et fint sæt søde og jeg glæder mig også helt vildt til I alle kommer og vi atter er samlet!!!!
    Dit vinduesklip er simpelthen så fint, er sikker på at drengene gerne vil have det på Deres værelser også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det gør jeg også ;o). Tak - det er også gemt så det kan bruges igen næste år ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...