søndag den 23. november 2014

Uventet kærestetur...

Mine forældre spurgte helt uventet om de måtte låne drengene med i sommerhus 7.-9. november - selvfølgelig måtte de da det ;o) 


Det betød jo en uventet kæreste-weekend for os. Af frygt for at det skulle ende med en arbejds-/rengøringsweekend skyldte vi os at tage fri fredag - og efter at have afleveret drengene i børnehave og skole - satte vi kursen mod Tyskland, nærmere betegnet Neu Münster ca. 100 km syd for Flensburg.
Derefter stod weekenden på Shopping (i Designer outlet byen), massage på hotellet, afslapning og afslapning - tiltrængt og lige hvad vi trængte til ;o).
Aftenen inden afgang fik jeg syet mig en ny toilettaske.


Dem anden jeg har er ikke så høj - og hver gang den er i brug er jeg lidt træt af at shampoo m.m. ikke kan stå op. Det problem er nu løst ;o)


Toilettasken er syet i et af mine favoritstoffer - patchworkstof købt i Videbæk. Lynlåsen blev "pyntet" med en neon orange pipping og fik en kork-perle fra Søstrene Grene i snor monteret i selve lynlåsen.

12 kommentarer:

  1. åh det lyder da skønt!! Og lækker toilettaske!

    SvarSlet
  2. Ej hvor fedt. Total spontant - balsam for sjælen!!

    SvarSlet
  3. Årh det lyder skønt - gid det var mig.

    SvarSlet
  4. Set er skønt med en kæresteweekend! Og godt I tog væk ellers har man tendens til at blive begravet i gøremål...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig det - har så mange løse ender herhjemme i øjeblikket og tror vi begge havde godt af at stresse helt af :o)

      Slet
  5. Åh, lyder skønt med kærestetur - det er bare dejligt med et pusterum.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det var skønt sådan helt uventet at få den mulighed ;o)

      Slet
  6. God ide at tage ud frem for at blive hjemme::-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ellers var det vist endt med praktiske gøremål i stedet for afslapning ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...