tirsdag den 25. november 2014

Gang i julegaveproduktionen...

Jeg har fundet glæden ved symaskinen igen. Dejligt og praktisk, da julen jo nærmer sig med hastige skridt.
 
Første julegave er produceret - forklæde syet efter "Børnetøj du selv kan sy 0-4 år". Det stribede stof er noget kraftigt bomuldsstof der var med i restestakken fra Christina - det er som skabt til formålet ;o)
 

Håber modtageren bliver glad, det er syet så det nemt kan justeres i størrelsen - dejlig detalje ved mønsteret - så det er fremtidssikret.

Syede også et til Mads efter samme model da han var 4 år - tænker han stadig kan passe det i dag :o).




4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. Jeg stresser total over gaver til Victor!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;o). Jeg har heldigvis været så heldig at få lov at teste for wildtoys, så Mads bliver begavet med en bygselv-raket derfra på mandag. Glæder mig til at se hvad han siger til det - tror lige det er ham ;o)

      Slet
  2. Hvor er det blevet fint. Jeg skal også igang, har også nogle julegaver der skal syes :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...