søndag den 3. juni 2012

Huskøb...

Det har også sine fordele at være (midlertidigt) flyttet - har fået dejligt kort til bagagerumsmarked.

Så da manden var i Århus i formiddags for at løbe, var drengene og jeg der.

Mads gjorde mange "fund" og fik overtalt sin mor et par gange, så med hjem kom spiderman inkl. bil, batman, supersmølf og Cars-biler til samlingen...

Mads har siden kaldt det supermarkedet - og ja, med alle de superhelte han fik med hjem passer det nok også bedre end bagagerummarkedet ;o).




Jeg fandt ikke selv noget særligt, men kunne altså ikke gå forbi disse fine træhuse (ala dem fra Applicata) - noget mørkere i træet, lidt smallere og lidt andre farver - men bedst af alt MEGET billigere ;o)

Synes også lige I skal se Mads' nye bluse:




Den har Olde strikket til Mads (bare fordi!).
Er vild med hendes farvevalg og de fine detaljer...og så siger hun at hun ikke er så god til at strikke mere!?!



- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Supermmarkedet- den var god:-) Jeg synes da det ser ud som om hun stadig er en temmelig ferm strikker- den trøje er jo fyldt med detaljer... Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, jeg har da fået lavet to indlæg - en af "glæderne" ved ustabilt 3G fremfor min normale forbindelse...

      Ja, supermarked - det er han altså overbevist om at det hedder ;o).

      Slet
  2. Wow en flot trøje - det har hun da gjort temmelig godt;-) Heldige dig at du lige fandt sådan nogle huse.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kommer i hvert fald til at pynte i vores "nye" stue ;o).

      Ja - hende Olde er vi heldige med ;o).

      Kh. Pia

      Slet
  3. De er mega fede de huse!!
    Har kigget på dem mange gange hos Sara(Motherblogger) men åh jeg må ikke købe mere nips(!) Mangler i den grad at få ryddet op og omrokeret....(men sådan har jeg det vist altid)
    Lækker strik, tror den ældre generation gerne vil roses og bekræftes, sådan er det ihvertfald med min gamle mormor som også stadig er ferm til håndarbejde.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de måtte altså med hjem - også selvom manden ikke lige kunne se behovet ;o).

      Desværre tror jeg hun mener det. Hun har ikke strikket længe - men nu virker det (heldigvis) som om hun har lyst igen ;o). Ser frem til den dag min tålmodighed er til opskrifter...

      Slet
  4. Hold da de er flotte de huse. Jeg har kigget på flere forskellige her i blokland, men synes de er for lyse i træet. Vil gerne have dem netop som dine. Heldige dig:-).
    Rigtig fin bluse, vi har også en olde som elsker at strikke til oldebørnene, det er skønt:-)
    God dag.
    Kh. Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det skulle jeg lige ha' vidst, så havde jeg købt et sæt med til dig, Lena ;o).

      Ja, vi nyder strikken og ikke mindst glæden ved at have både oldemor og oldefar endnu (min mormor og morfar).

      Kh. Pia

      Slet
  5. jeg er også helt vild med den version du har fået af husene i det mørkere træ - hvor har du købt dem og hvad måtte du gi???

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt på bagagerum-marked i Silkeborg til 50 kr./stk ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...