fredag den 8. april 2016

Ny niece

I tirsdags fik jeg en ny sød niece og som sin (nu meget) store storesøster, skal hun selvfølgelig have faster-Pia-tøj.

Derfor bestod barselsgaven bl.a. af dette sæt:

Body syet efter Ottobre-mønster, bukser efter dette gratis mønster og baby sko efter dette gratis mønster.

Efter samme mønstre syede jeg også dette sæt til hende:


Som jeg før har skrevet elsker jeg at lave barselsgaver - og jeg må have set ret tilfreds ud da jeg sad og syede, for manden spurgte om jeg sad og drømte om en lille ny. Da jeg for sjovt henvendte mig til drengene og spurgte om det ikke kunne være hyggeligt med en lillebror og eller -søster var Mads' svar: "jeg vil hellere have en hund" - og strakt kom det fra Jacob "nej, en kat"...så nej, vi skal ikke have flere børn - og har allerede børn, der er som hund og kat, så det behøver vi heller ikke ;o)


9 kommentarer:

  1. Åh nogle super søde sæt. De blev sikkert taget i mod med stor glæde. Og tillykke med niecen.
    Jeg er nødt til igen at spørge hvor mon stoffet er fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - hun er skøn - og gaven blev heldigvis vel modtaget.

      Stoffet med vaskebjørnen er købt ved bloome.dk. Det med bambi er vist købt ved stofgiganten. De sidste to er fra lageret oprindeligt købt ved stof og stil...

      Slet
  2. Åh for pokker, det var et farligt svar. Jeg kendte slet ikke det der bloome.dk, det kan godt blive et farligt bekendtskab ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld ;-). God weekend eller skal jeg skrive shoppelyst :-)

      Slet
    2. Mange tak - og ja det bliver vist nærmere god shoppelyst ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...