fredag den 15. april 2016

60 år

I mandags fyldte min far 60 år - grundet min mormor, blev de oprindelig planer ændret, så det blev fejret det med eftermiddagskaffe og aftensmad hjemme ved dem (efter mine forældre og morfar havde været på hospice til frokost).

Min kære far må have været sød, vejret var jo helt fantastisk! Det kom selvfølgelig ikke bag på ældste barnebarnet (Mads) - "selvfølgelig er det godt vejr når morfar bliver 50(?) - han er jo sød". Han er i hvert fald smart at overbevis sit barnebarn om at han bliver 50 år fremfor 60 år :-)

Vejret omkring Silkeborg var skønt (modsat det triste regnvejr, der har præget de seneste dage)...




Vi gav (sammen med min mormor og morfar, min bror+familie) nye havemøbler til sommerhuset, som han fik leveret i sommerhuset i fredags.

Drengene og deres niece kunne dog ikke rigtig acceptere at de skulle til fødselsdag uden en gave, så lørdag blev der produceret hindbærsnitter formet som hjerter og motorcykler.



Jeg havde lavet en flagkage til ham (lavet efter denne opskrift, blot pyntet med jordbær, jeg havde glaseret med ribsgele for at lave flaget tydeligere) - det er ikke sidste gang den løsning bliver valgt! ;o)

Min far fik også en ranke af mig.


Citatet i ranken er "Live The Story You Want To Tell" - det synes jeg nemlig passe ret godt til min far ligesom blomsten (mælkebøtte) i sig selv symboliserer hvor sej en far har jeg har... ;o)

2 kommentarer:

  1. denne ranke er superskønt! god tanker omkring det hele... din flagkage skal jeg også prøve at lave, det ser bare lækkert ud, jeg er tysker og så kan jeg godt give en god "dansk" kage til min kollegaers fødselsdag i næste uge :0)de hindbærsnitter er en rigtig god ide, hilsen fra Nordjylland Ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så godt - hpber den smagte dine kollega ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...