lørdag den 14. juni 2014

Ferie...

Ovenpå en hektisk tid på job trak vi stikket ud op til Kr.Himmelfart og tog en uge til Mallorca.

Mads skal igennem en operation næste onsdag med sit øre. Det betyder at pool, vand pjask og svømmehal er "no go" en del uger frem - derfor var vi enige om at han skulle have lov inden!


Jacob fik overvundet sin vandstræk allerede første dag (det er hans "lille" str. 28 på billedet")

Det er første gang vi er afsted på charterferie efter vi er blevet fire - og da drengene jo efterhånden har forstået sammenhængen mellem ferie/varme og is havde vi bestilt "All inklusive" hjemmefra. 

Sidst vi var afsted (før vi fik Jacob) havde vi bestilt halv pension og der nåede jeg at blive træt af hotel-maden inden ugen var omme.

Heldigvis blev vi positivt overraskede denne gang, da de kørte med tema aftner, så vi nåede bl.a. en sushi og en tapas aften


...og så var vi heldige at drinkkortet også var omfattet 

Drengene skulle i hvert fald have mickey mouse-drinks eller slush ice hver aften til Mini Disko - så måtte vi andre "nøjes" med Piña colada eller hvad der ellers lige fristede ;o)


Selvom badningen foregik i hotelpoolen, var vi også ved stranden et par gange - så fin en stand!




Drengene fik luftet deres nye sommertøj på turen.

Mads var særligt glad for sin "haj" t-shirt (som jeg vist ikke engang har fået vist frem før), da vi besøgte hajerne i Palma (akvarium)



Hel kreafri var ferien ikke, jeg havde nemlig taget med til lidt korssting - inspiration til mønstre har jeg samlet på pinterest, lige her.



Om snart 14 dage starter min sommerferie - jeg glæder mig og håber den danske sommer er med os ;o)

8 kommentarer:

  1. Åh det lyder fantastisk! Hvilket hotel var I på, det lyder anbefalingsværdigt?
    Knus fra Matilde

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi var på Viva Sunrise - rigtig fint for børnefamilier ;o)

      Slet
  2. åhhh det ser lækkert ud!!! Elsker ferie i varmen :-)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor ser det lækker ud. Og drenge ser ud til at elske det :)

    Nu glæder jeg mig endnu mere til vi skal afsted på ferie. Elsker ferier hvor man bare kan nyde hinanden og livet :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Linette - ja, ferie er et hit ved både store og små. Vi er også SÅ klar på sommerferie :o)

      Slet
  4. Åh hvor ser det lækkert ud:) Sådan en badeferie drømmer jeg også om med mine drenge, men tænker vi venter til de kan få lidt mere glæde af hinanden som dine drenge! Orker heller ikke flyve med en 7 måneders baby;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også. Kan godt forstå dig, tror også det er den første ferie, hvor vi også har følt at det var ferie (indimellem) ;o)))

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...