tirsdag den 21. november 2017

Nisser skal der til...

Det er i hvert fald et krav fra mindste mand herhjemme! Men for mig er julen også rød, så ingen klager herfra :o)

Denne udgave af nisser så derfor dagens lys i starten af november.


Jeg må indrømme at jeg er ret vild med kombinationen af den midnatsblå og den julerøde - mindst en af disse farver er stort set repræsenteret i det papirklip jeg laver i øjeblikket.

Skabelonen til nissen (og nissebarnet, der gemmer sig i huen) finder du i printklar pdf-fil lige her.


Nisserne er søde som enkelt ophæng, men også som ranker med snefnud i mellem.

Hvis du ikke er til rød kan de sikkert også fint fungere i andre farver ;o)

Har du ikke mod på selv at klippe nisserne, eller bare har lyst til at besøge et hyggeligt julemarked, skulle du ta' at kigge forbi Gothenborgs Julemarked (Gothenborgvej 3, 8653 Them) denne weekend.


Der har jeg nemlig min markeds debut...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...