lørdag den 2. september 2017

Styr på nøglerne...

En lille ting uden at være noget...en god veninde havde fødselsdag i fredags og da vi havde en café aftale skulle  hun altså have en lille før-fødselsdags-hilsen.

Jeg har længe haft tanker om at sy en nøglesnor (måske lidt fordi den sommerhusnøglen hænger i har set bedre dage).

Det lykkes at få lavet en fin model - som vist også faldt i før-fødselsdagsbarnet smag

...og samtidig blev min dårlige samvittighed klaret - hvorfor vi skulle have nøglen hængende i en ødelagt nøglesnor i et halvt år ved jeg da ikke lige :o)


Tænker jeg skal have syet en stak at tage med på julemarked til november - et hyggeligt projekt, som også mit stoflager vil have godt af ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...