tirsdag den 15. august 2017

Patchwork babytæppe

Jeg havde ikke troet, at jeg ville have tålmodighed til håndsyet patchwork da jeg prøvede det første gang. Men jeg må indrømme, at jeg stadig er bidt af det - elsker at sætte stofferne sammen og opdage hvor meget det påvirker udtrykket at tilsætte andre farver og mønstre. 
 

Sidste (færdige) projekt er et babytæppe


Tæppet er monteret med pels-jersey. Jeg kantede tæppet med stribede skråbånd.


Har du også mod på at lave patchwork i hånden, har jeg tidligere delt en mini DIY her

4 kommentarer:

  1. WOW hvor er det flot Pia - er ret vild med det bolsje-stribede stof. Heldig lille baby.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er også et af mine favoritter, men nu er der næsten ikke mere :o(

      Slet
  2. Wow, det er flot! Jeg troede også, at livet var for kort til at sy i hånden. Men det giver bare så meget :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, ren afstresning og nemt at ha' med ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...