tirsdag den 13. juni 2017

Skagen - 14. kreaweekend

Da mine forældre for år tilbage købte sommerhus i Skagen havde jeg ikke troet, at den by ville få så stor en plads i min bevidsthed.

Den stemning og det helt særlige lys er lige mig! Så snart muligheden byder sig sætter jeg mig gerne i bilen og tager den lange tur nordpå.

I midten af maj fik jeg mulighed for at dele skønne Skagen med krea-klubben (Gitte, Lena og Libbie).

For første gang havde vi valgt at inviterer vores mænd med til fordel for symaskinerne.
Må indrømme at det var med en let nervøsitet at jeg satte kursen mod Skagen torsdag aften. Troels havde desværre ikke mulighed for at holde fri fredag, så fredag formiddag havde jeg huset helt for mig selv. Jeg benyttede muligheden for en skøn morgen-gårtur omkring havnen

 

Efter morgenmaden brød solen igennem og formiddagen kunne nydes i hængekøjen i haven - imens jeg ventede på resten af selskabet.



Må indrømme at nervøsiteten begyndte at ulme lidt - jeg mener - bare fordi Gitte, Lena, Libbie og jeg klikker sammen, er det jo ikke ensbetydende med, at det samme gælder for dem vi deler adresse med. Heldigvis blev nervøsiteten heldigvis hurtig afløst i takt med parrene dumpede ind i sommerhuset.


Vi havde en dejlig weekend "på toppen" - utroligt at et blogtræf i Kolding tilbage i sept. 2011 har udløst tre nye vennepar....tænker det ikke bliver sidste gang vi mødes på denne måde :-)





2 kommentarer:

  1. Den skønneste weekend Pia, jeg var helt høj da vi kom hjem. Så dejligt at mændene bare brød isen med det samme og jeg undskylder stadig overfor mit jeg-har-lige-fået-et-par-glas-asti-humør da stakkels trætte Troels ankom. Men hey, jeg kan jo ikke lave om på mig selv og jeg VAR virkelig glad for at se ham *ha ha ha*
    This friendship are ment to be <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det nemlig ;-). Tror altså han var blevet skuffet, hvis du ikke var dig - det ville jeg i hvert fald have været ;-) <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...