mandag den 27. februar 2017

Kreativ søndag med Makaku.dk

Søndag i uge 7 tog jeg turen til Herning, nærmere bestemt "Heart", for at tilbringe dagen i kreativt selskab med masser af ny inspiration.

Makaku.dk havde indbudt. Vi begyndte med en omvisning, hvor vi så nærmere på Alex Da Corte udstillingen, som bl.a. består af effekter fra Andy Warhols personlige samlinger og ejendom omdannet til kunstgenstande, krydret med nye effekter - en sjov, anderledes og inspirerende udstilling.

 
 

Bagefter var der "fri leg" i det kreative værksted...ikke dårligt :o)


Jeg startede stille ud med at arbejde med linoleumsplader. Dem de har i Makaku's sortiment er blødere end dem, jeg før har arbejdet med - ps. du kan se hele sortimentet her, hvis du selv vil i gang ;o). Jeg valgte at trykke motiverne på de fine rå platter, du kan finde her 


Med hjem fik jeg noget sort glitter stryge-stof og et par stofposer (kan købes her og her) - drengene mente at det skulle omdannes til lego-ta'-med-poser...så det blev poserne til:


For at drengene kan kende forskel på poserne skrev jeg navn på dem med disse guld tuscher


Drengene er vilde med resultatet - skønt der ikke skulle mere end 15 min. til at glæde dem ;o)

Særligt Jacob blev smittet af det krea-humør jeg vendte hjem med - og gik strakt i gang med en ny slikskål (skålen er også fra Makaku - og findes her)


Nyder at se drengene blive grebet af lysten til at være kreative - og ikke mindst deres ligefremme tilgang.

Hvis Makaku engang skulle lave arrangere en børne-workshop kender jeg i hvert fald en drenge, der glædeligt ville deltage! :o)

Tak for en skøn dag i Herning!


Indlæg indeholder affiliatelinks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...