onsdag den 25. maj 2016

Skagen...

Er jeg den eneste der synes dagene flyver afsted? De sidst to weekender har vi tilbragt i Skagen - første weekend (Pinsen) med hele min familie til arbejdsweekend. Sidste weekend kun drengene og jeg. Et kig i kalenderen fremad viser også tæt pakkede weekender, så det var helt rart at kunne stikke af i weekenden.

Selvom vi har godt og vel to timers kørsel til sommerhuset elsker jeg (og drengene) at komme der. Når vi krydser Limfjorden kommer der et særligt lys og følelsen af ferie indfinder sig.

I Pinsen byggede min bror og mand en orangeri i haven - skønt med et sted at nyde de svingende danske sommerdage.

I weekenden blev det "pyntet" klar til sommer med en vimpel - og lidt papirklip





Glæder mig allerede til at nyde mange flere stunder på toppen - drengene elsker heldigvis også området



Første år vi lånte sommerhuset af mine forældre lavede jeg papirklip som "tak for lån" - det er altså hyggeligt at komme op til et gensyn med det ;o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...