onsdag den 9. marts 2016

Keramik igen, igen...

Den tid, fra keramikholdet starter op til der begynder at kommer produktioner med hjem, virker altid lang. Men nu er tiden endelig begyndt, hvor der faktisk begynder at blive produktioner færdigt.

Nogle skuffer andre overrasker - bl.a. mit husløg


Jeg havde ikke turde håbe på at alle bladene ville holde og at glasuren ville blive så vellykket som den gjorde..

Faktisk blev den til ved lidt af et tilfælde. Da jeg sad og lavede min ananas, var der nemlig nogle af bladene dertil, der ikke passede. I stedet for at rulle ud på ny lavede jeg et husløg parallelt med min ananas.

Nogle gange betaler det sig at være utålmodig (og til tider liiidt ustruktureret) ;o)


Ananasen blev også ok - men manden har allerede knækket et af bladene (heldigvis ikke så synligt)!?! Mon han mener vi har vaser nok? (han så dog ikke særlig stolt ud af sit uheld).

Vasen minder mig nu ikke så meget om en vase - men mere om de der kokosnødder man kan få drinks i ;o).

4 kommentarer:

  1. Håber aldrig du stopper med at vise dit keramik frem søde. Jeg er vild med både husløg og ananas!

    SvarSlet
  2. Skønne ting du har fået lavet

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...