torsdag den 8. januar 2015

Nem forårspynt

I morgen er der klassearrangement i Mads' klasse - og som en del af forældrerådet har jeg fået til opgave og sørge for en aktivitet, der kan laves de børn, der ikke gider at hjælpe med at lave maden.

Børnene skal nemlig lave mad til deres familie, som kommer til fællesspisning.

Jeg fandt de fineste papir/karton blomster via Pinterest (her).


Som drengemor ved jeg at det ikke altid er papirklip, der fanger drengene - men skal der limpistol og pinde til er man godt på vej ;o).

Derfor har jeg valgt at børnene skal finde pinde, vi kan lime blomsterne fast på.


Håber det hitter, så vi kan pynte bordene med fine "forårs"-blomster.


...om ikke andet tror jeg, at jeg bliver ret glad for min prototype i stuen ;o)

8 kommentarer:

  1. Sikke en skøn blog du har og så kreativ du er :-) dejligt !

    Dine blomster skal nok hitte. Drengene kan fare rundt efter pinde og pigerne kan folde blomsterne :-)

    Vi har også en blog med kreative tiltage. Og har fået lagt en håndarbejds giveaway op.
    Du er velkommen forbi.
    Godt skole arrangement :-) fra Maria & Tina fra "En verden af kunst" på www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg elsker virkelig ideen - Det ser skønt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror også vi skal have gang i produktionen til påske igen ;o)

      Slet
  3. Man kommer jo helt i forårsstemning. Det ser fantastisk ud med de farvestrålende blomster på de bare grene. Det skal helt sikkert afprøves!
    Vi har en blog med årstids-relaterede kreative ideer og diy. Du er velkommen til at kigge forbi!
    Mvh Esther /www.vidunderligeårstider.dk

    SvarSlet
  4. Den er virkelig fin! Det gælder bare om at få gang i de glade farver, nu hvor det hele er lidt gråt og vådt... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det er skønt med lidt farver ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...