søndag den 3. juli 2011

Impulskøb - fra Kvickly...

Efter at ha' afleveret den store til 5 års fødselsdag hos en af vennerne fra børnehaven, tog jeg lillebror med i Kvickly, så min kære mand kunne komme videre med hans projekt i haven (ja, jubi - det regner ikke mere!).

Det var en stor oplevelse for Jacob! Det var nemlig første gang han sad i en alm. indkøbsvogn og ikke babyudgaven eller barne-/klapvognen. Hvor så det sødt ud...det første lange tid sad han med store smilende øjne og åben mund. Da vi var færdig var han vist også fyldt op med nye indtryk, han faldte i søvn efter 1 minut i bilen...uden sut! Havde ellers overvejet at køre et smut forbi et loppemarked på hjemvejen, men endte med at droppe det og køre hjem med ham i barnevognen. Der sover han nu sødt og jeg må snart over at hente storebror hjem igen...men synes lige I skulle se hvad der røg med i vognen:


Cupcake stativ (50 kr.), cupcake tilbehør (50 kr.) og de fine sandaler, der må passe perfekt til min hvide hørnederdel eller den demin kjole jeg drømmer om en gang at sy (60 kr.)

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...