onsdag den 6. juli 2011

Sommerbær og trampolin - love and hate...

Hvor nyder jeg altså bare at kunne "shoppe" sommerbær i egen have. Her en dejlig blanding af hindbær, jordbær og solbær "høstet" i går eftermiddag, da Mads hoppede på trampolin:


Ja, sådan en trampolin er altså flyttet ind i vores have. Havde ellers aldrig troet at det skulle overgå mig! Må ærligt indrømme, at jeg altid har haft et noget specielt forhold til trampoliner. Synes de er noget af det grimmeste man kan ha' i haven, men omvendt er jo sjove at bruge... Nå, men som jeg tidligere har skrevet har Mads øreproblemer betydet at motorikken har haltet lidt og der er en trampolin jo alletiders...så nu har vi sådan en i haven. Min kære mand har samme holdning som mig, så vi valgte en firkantet grå en fra Silvan og den blev gravet ned (med en ganske alm. skovl af min mand...respekt!). Den er ekstrem populær ved Mads...og kan mærke at den også så småt bli'r det hos mig... Af hensyn til Jacob (og Mads i starten) har vi valgt at ha' sikkerhedsnet på. Så er Jacob holdt ude (og Mads inde) indtil han er stor nok. Glæder mig lidt til, at det kan komme af og trampolinen vil "falde" bedre ind i haven...

Alt i alt er vi efter godt tre år ved at være "færdige" med haven (mangler selvfølgelig nogle småting og helt færdig bli'r man aldrig...). En dag må jeg rundt med kameraet, så I kan se hvordan det er blevet.

Nå, men nu vil jeg nyde lidt friske bær og en kop cafe latte mens Jacob tager sin formiddagslur på terassen...

Ha' en dejlig sommerdag! :o)

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...