søndag den 31. juli 2011

Fødselsdag...

Sikke en dejlig sommerdag vi har haft i sommerhuset. Sådan en blå himmel har vi kunne kigge på det meste af dagen...utroligt, men manden min, må alligevel ha' været sød ;o)


Vejret har været perfekt til fødselsdagsgæster! Vi endte med at dække op i garagen så alle, store som små kunne sidde i skygge:


Bordene blev pyntet med papirsdug (vores normale fødselsdagsdug fra Medussa var der ikke plads til i vores tætpakkede bil). Colakrusene kom frem, da de er sikret mod bibesøg. Sugerørene er købt på udsalg. I loftet hang flag og grønne balloner... Jeg ville egentlig ha' lavet filtranker, men det gode vejr vi har haft har betydet, at jeg helt havde glemt det. Da jeg kom i tanke om det i morges ville det være lige presset nok at nå det...det må bli' næste år :o)



Vi startede med Pizzakagemænd og salat:


Derefter var blev der leget i haven og næsten hele selskabet var en tur i havet, inden den stod på fødselsdagskaffe:












(Guldkornssmåkagerne lavede min mormor altid da jeg var lille og med dem i sommerhus. De er super nemme at lave og altid et stensikkert hit ved gæster i alle aldre...)

Sommervarmen betød at vi skulle have rigeligt med koldt at drikke klar. Køleskabet i sommerhuset var allerede fyldt op med mad, så var det jo heldigt, at vi kunne bruge Mads' badekar og koldt vand fra vandslangen ;o).


Det har været en dejlig dag. Fødselsdagsbarnet (hvis man da kan kalde en mand på 31 det?) nød det... Jacob nød det (gik HELT kold da han fik sin godnat-sutteflaske)...og Mads ELSKEDE det! Hans kommentar da den sidste bil kørte fra sommerhuset: "det var godt nok hyggeligt...men nu er jeg bare HELT alene".
Ja, det var virkelig en hyggelig dag - meeeeeeen Troels, Jacob og jeg bli'r nu i sommerhus sammen med Mads. Han er trods alt kun 4 år... ;o)

...men nu er jeg også lidt træt...

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Tillykke med ham. Det ser ud til, I har haft en rigtig god dag - med godt vejr.

    SvarSlet
  2. Tillykke med manden. Dejligt I havde så godt vejr og sikke en fin fest selvom I var i sommerhus og ikke hjemme :o)

    SvarSlet
  3. Tak, ja det var en dejlig dag, med perfekt vejr. I det hele taget har vi været rigtig heldig med vejret imens vi har været i sommerhus - kun et kraftigt regnskyld (med torden) er det blevet til.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...