lørdag den 16. juli 2011

Award

Jeg har været så heldig at få en Award fra Louise med bloggen "mor til mernee" hun har en dejlig blog, hvor hun viser en masse dejlige indretnings detaljer...smut forbi og se.

Med Awarden følger også lidt "arbejde", reglerne er at man skal:

1. linke til den man har modtaget Awarden af (og indsætte Award billedet)
2. give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
3. svare på 5 spørgsmål

Spm. 1: Hvorfor begyndte du at blogge?
- det gjorde jeg fordi jeg ved et tilfælde blev "fanget" i blogland. Jeg søgte efter hækleopskrifter til min mor, da jeg ventede Jacob og kom til "Karen Klarbæks Verden". Jeg har faktisk også tidligere hentet inspiration her og på andre blogs, men nu var tiden til rigtig at fordybe mig...og jeg blev småforelsket i blogland. Derfor startede jeg min egen blog i januar 2011. Men tiden og overskuddet (efter kolikbarn, manglende søvn og overskud i al almindelighed) til rigtig at komme i gang kom først til mig i Maj/juni 2011, så jeg er stadig meget "grøn".

Spm. 2: Hvilke blogs følger du?
- det er noget af en blanding. Alt lige fra nogle af de super kreative og overskudsagtige supermødre (der gør os andre grønne af misundelse) der findes i blogland til dem (der ligesom mig) først skal til at ha' de evner fundet frem og slås med hverdagen for at finde tid og overskud hertil. Den perfekte blog er for mig den personlige, der både indeholder tanker, kreative ideer, lidt lækre opskrifter...kort sagt, jeg følger blogs hvor jeg føler mig velkommen :o)

Spm. 3: Favorit farve(r)?
- lige pt. må jeg siges at være i den grønne periode. Jeg elsker farver, men er mest til de klare af slagsen.

Spm. 4: Favorit film?
- den er svær for mig. Jeg er absolut ikke den store filmelsker, men når det skal være nyder jeg en rigtig amerikansk tøsefilm, der er glemt med det samme den er set...så ja, derfor ingen titler her ;o)

Spm. 5: Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
- jeg har en forestilling om at Australien er et dejligt land. Det virker venligt og naturskønt og tilpas civiliseret til mine (luksus) behov. Det land drømmer jeg om at tage familien med til. Vi kunne køre i autocamper, så vi kan opleve naturen, shoppe og svømme med delfiner. Ja, og så vil jeg også rigtig, rigtig gerne tilbage til USA igen ;o)



Jeg har valgt at give Awarden til:

Mette, der har bloggen "Metundas Universe". Hun var min første faste læser og har en dejlig blog med flotte print, kreative ideer og dejlige billeder.

Lebbie, der har bloggen "Binemor" fordi hun har de sødeste kommentarer og vi ofte "kæmper" med de samme ting i hverdagen - her føler man sig velkommen...og så er hun i gang med planlægge blogtræf til september!

Maj, der har bloggen "velkommen hos maj"? En hyggelig blog om hverdagens oplevelser, håndarbejde og madopskrifter. Og så har hun en fantastisk Give Away pt., jeg hellere må få deltaget i...og så var hun ligeså heldig som os at have billetter til Take That fredag i stedet for i dag :o)

Mette, der har bloggen "dig og mig og vi to"! Fordi det er en dejlig blog jeg næsten lige har opdaget og fordi jeg beundre dem, der har mod, evner og tålmodighed til at lege med patchwork.

Jette, der har bloggen "Frøken Revald", fordi hun også er relativ ny blogger og jeg er sikker på at hun bliver hyggeligt at følge. De fine retro stoffer hun arver og finder glæder jeg mig til at se "ændret".

- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. Altså spændende at lære lidt mere om sine medbloggere :)
    Tillykke med bloggen, den er bestemt velfortjent§!!

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Kære Pia!
    TUSIND tak, hvor blev jeg lige glad der!!!! :D Vil sætte mig ned med en kop kaffe imorgen og fordybe mig i "sagen"! Endnu engang tak for kærligheden!!!!

    (og det var da godt at det var i går du skulle til TT koncert!!!!!!)

    SvarSlet
  3. Søde søde Pia! Tusind tak (jeg tager imod) *smiler meget meget stort*
    Og ja, det er bare så hyggeligt at læse svar på de spørgsmål, for så føler man at man kender hinanden lidt bedre!

    SvarSlet
  4. Anne > Takker, ja nyder også at lære medbloggere at kende bedre.

    Jette > Velbekomme - der ligger faktisk lidt arbejde i opgaven. Er glad for at du ville modtage. ;o). Ja, hvor er det synd for dem, der skulle ha' været der i dag :o(

    Libbie > Velbekommer - det er jeg glad for at du gør. Glæder mig også til at læse dine svar. Er også tæt på at få det til at gå op med blogtræf (har i øvrigt sat en lille reklame på).

    SvarSlet
  5. Hej Pia
    1000 tak fordi du valgte mig!!! Det er jeg meget glad for. Jeg har dog fået awarden en gang, så jeg vælger at tage imod den, men sender den ikke videre til flere, hvis det er okay :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Ej kommer du???? Er det en endelig tilmelding :)
    Og ja tusind tak fordi du reklamerer for træffet!

    SvarSlet
  7. Mette > Velbekomme - selvfølgelig helt ok ;o)

    Libbie > Ja, 99% sikker...i uge 31 ved jeg det endeligt ;o)

    SvarSlet
  8. Hej Pia
    Tusinde tak for awarden, den tager jeg glædeligt imod, har ikke fået den før, så det bliver sjovt.
    Tror jeg også vil lave mig en kop te og få svaret på de 5 spørgsmål.
    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...