tirsdag den 12. juli 2011

I morgen er en særlig dag...

...der er det nemlig 9 år siden jeg mødte min fremtidige mand. Vildt at det allerede er 9 år siden at tilfældighederne afgjorde min fremtid :o). Men hvor er der da også sket meget siden da...til september er det også allerede fire år siden vi fik "papir" på hinanden. En helt fantastisk dag, jeg gerne gjorde om igen...med SAMME mand ;o)

Den gang vi blev gift var jeg lige begyndt at arbejde igen efter barsel med Mads. Derfor var indbydelser, menu- og bordkort hjemmelavede, dem vil jeg lige dele med jer:






Har aldrig været til det lyserøde, så farveskalaen var hvid og grøn (opdager lige sammenfaldet med min blog nu *smiler* ).

Blomsterne fra Manden: også hvide og med en af mine favoritblomster liljen:



Desværre tyder det på at dagen skal fejres med syge børn...øv! Mads har været hjemme i dag med en voldsom hoste og snotnæse. Frygter meget at lillebror tager over i morgen :o(. Min mand har været hjemme i dag, heldigvis har min mor og svigermor har sagt ja til at stå stand by i morgen.

Øv, ikke lige drømmestarten på job og med udsigt til kæresteweekenden :o( Så kryds lige fingre for at natten gør dem begge godt! Der var ro fra begge værelser kl. 19:30, det er da et godt tegn?

Min mor og svigermor har heldigvis sagt, at småsyge drenge ikke skal være en hændring for vores weekendtur. Dejligt, kan mærke at den er tiltrængt...

Overraskende er jobstart derimod gået fuldstændig smertefrit. Vildt at jeg allerede første dag kunne falde tilbage i rutinen og endda hjælpe kollegaer. I dag er første kundemøde også gået rigtig fint. Det har jeg det lidt underligt med, jeg synes det er lidt skræmmende, at jeg ikke har lukket mere af og bare så hurtigt er tilbage igen. På den anden side er det jo også rart for kollegaer, at jeg er en hjælp fra dag et. Meeeeen jeg har været væk et helt år, burde der ikke være bare lidt ammehjerne tilbage?

Nå, jeg vil ta' en tur rundt i blogland inden jeg river stikket ud for i dag (og krydser fingre for i nat og i morgen).

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Jeg krydser også fingre for dig :)
    Den kæreste-weekend må bare ikke gå i vasken! Og hallo hørte lige i radioen at Robbie nu forlader gruppen igen.....! Sku han lige redde de andres økonomi eller hva....!

    SvarSlet
  2. Takker :o). Nej det må den ikke! Ej, det har jeg slet ikke hørt...han venter vel til efter Kbh.? Så må han gerne få min skyld...synes faktisk bedre om ham alene :o).

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...