onsdag den 28. december 2011

Børnetegninger på en ny måde...

Det kommer nok ikke som den store overraskelse (har jo vist et par af hans kreationer frem før her og her) at jeg elsker når Mads kommer hjem med de naive børnetegninger, der rent faktisk ligner noget - jeg synes de er så søde!

Derfor skal Oldes fødselsdagsgave også indeholde noget med dem. Mads (og moderen!) er dog ikke helt klar til at give tegningen væk, så i stedet har jeg overført hovedet, ved hjælp af madpakkepapir, til noget lyserødt stof og efterfølgende broderet tegningen. Stoffet har jeg applikeret over på noget sort denimstof og syet et indkøbsnet med foer. Håber den falder i Oldes smag (og at hun ikke læser med!) - ellers overtager jeg den gerne selv:




Tænker at en pude efter samme princip også ville være rigtig fin ;o)

Indkøbsnettet er syet efter denne vejledning - dejlig nemt (dog er min udgave noget større, med trykknap lukning og uden bund, da jeg ikke synes det passede).

Ha' en god dag :o)

10 kommentarer:

  1. Ih hvor fint Pia :o)
    God idé at "genbruge" de skønne tegninger på den måde

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin. Min mor lavede også applikationer med vores børnetegninger, på de syede gaver til bedste forældrene!
    De er lidt sjove at se idag!
    Det skal jeg helt sikkert også videreføre når Anker begynder at tegne:-)

    SvarSlet
  3. En super god ide -ja, kunne også blive til en fin pude:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin :-) sikke en dejlig personlig gave, det bliver da et hit :-)

    SvarSlet
  5. Pernille > ja, synes faktisk også det blev helt godt ;o)

    Linsens > ej, det vil jeg godt tro!

    Jonna > det tror jeg må blive et af fremtidens projekter ;o)

    Marie > det håber jeg ;o)

    SvarSlet
  6. Kære Pia
    Hvor er den fin! Den kan olde HELT sikkert ikke undvære fremover :)
    Håber at I har haft en god jul
    kh

    SvarSlet
  7. Den bliver olde da total vild med God ide med at lave en kopi.
    Godt nytår

    SvarSlet
  8. Super ide til en brugbar børnegave, Pia! Den må Olle da blive vildt glad for! Man kunne også lave nettet eller puden med en tegning med tekstiltusch, det står på to-do listen herhjemme :)
    Godt nytår til jer, er glad for at have lært dig at kende og håber vi får mulighed for at ses IRL næste år :))
    Kh Bodil

    SvarSlet
  9. Så fik jeg meldt mig som fast læser på din skønne side ;)

    Har sendt dig en mail vedr elefantstoffet :)

    Hvor er det bare en skøn måde at bruge børnenes tegninger på, jeg glæder mig også bare helt vildt til, de begge begynder at komme med tegninger der ligner noget - Magne er nu nået til at han siger hvad det skal ligne, skønt med skønt på ;)

    SvarSlet
  10. Libbie > tak, det har vi - håber også jeres var god ;o) Godt nytår. Kh. Pia

    Laj > tak, det håber jeg også. Godt nytår til dig også ;o)

    Bodil > tak, ja måske jeg skulle stikke ham en tekstiltusch næste gang ;o). Tak skal du ha'. Det håber jeg også at vi får mulighed for!!! Rigtig godt nytår til jer også. Kh. Pia :o)

    Karina > tak, tak. Ja, jeg ved ikke noget bedre end de tegninger der ligner lidt. Men synes vi har ventet længe. Vennernes piger på samme alder er allerede nået til detaljetegningerne ;o).
    Jeg har sendt en mail retur til dig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...