tirsdag den 20. december 2011

Tak, tak, tak, tak, tak - og "lidt" pebernødder ;o)

I dag lå der en pakke (ja, egentlig lå der flere...) og ventede på mig, da jeg kom hjem fra arbejde. Pakken var fra Line, da jeg havde vundet 1. præmien i hendes Gaveregn Give Away. Jeg valgte en barnevognstæppe i drenge farver - og her er resultatet:
Wauw - jeg er så glad for resultatet. Skrev til Line at jeg var mest til et multifarvet tæppe og gerne i den stil hun tidligere har vist frem på sin blog, så det er vel egentlig mere unisex ;o).

Tæppet er så skønt og dejlig varmt - glæder mig allerede meget til at putte Jacob i barnevognen med det

Tusind tak Line ;o)

Ellers er aftenen gået med at trille pebernødder, mon ikke vi er leveringsdygtige resten af året? ;o)

Nu vil jeg finde i seng, så jeg er nogenlunde frisk til årets sidste arbejdsdag i morgen (!)

God nat ;o)

3 kommentarer:

  1. Wauw siger jeg da også bare - Mega flot tæppe :-)

    SvarSlet
  2. Det er mega flot :) tillykke med det!

    SvarSlet
  3. Jonna > ja, der var heldet påmind side ;o)

    Mette > tak, er dikker på det vil blive brugt meget ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...