torsdag den 8. december 2011

Nostalgi og barndomsminder...

Dem fik jeg genopfrisket da jeg var på "tigerbesøg" i går. Jeg faldte over det fineste krybbespil i træ til kun 30 kr.(!) og fik flash-back... Det minder mig nemlig om de flotte træfigurer min mormor sætter på bordet jul (ja, hun har faktisk også nogle til påske). De ligner lidt de figurer, der ofte er på Sødahl farverige (retro) duge, som hun i øvrigt også ejer flere af. Ved du hvad det er for nogle små træfigurer jeg mener? Kan ikke komme på hvem der i sin tid lavede dem...?

Både Sødahl dugene og træfigurerne minder mig om min barndom, når min lillebror og jeg sad ved min mormor og morfars runde bord i køkkenet og så min mormor lave brunkager (mens vi spiste dem). Jeg håber min mormor vil tænke på mig, hvis hun en dag vil af med dugene og figurerne...

- behøver jeg at skrive, at der nu står et krybbespil og pynter i min stue nu? Der findes ikke noget bedre end at komme hjem med gode minder...

(billedet har jeg lånt på Tiger.dk, da belysningen i stuen om aftenen ikke er optimal).

Ha' en god aften. Heldigvis er der snart udsigt til weekend. Jeg har tidligt fri om fredagen (det nyder jeg virkelig) i morgen har jeg derfor mulighed for at mødes med Pernille og planlægge Blogtræf. Glæder mig allerede, både til at se Pernille (IRL!) og til selve blogtræffet ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...