tirsdag den 6. december 2011

Pakkekalender - hvor har jeg altså været heldig!!!

Endelig blev det den 6. december - men hvor har det været værd at vente på. Se engang hvad der gemte sig i min pakke i dag (fra pakkekalenderen jeg har meldt mig til her hos Unikarina):

 ...and in action:
Wauw - 1.000 tak Bettina (strikstrikogatterstrik.blogspot.com). Hvis modtageren af min pakke bliver bare halvt så glad for hendes pakkeindhold som jeg gjorde, vil jeg være ovenud lykkelig! Er sikker på tubehalstørklædet bliver en tro følgesvend hele vinteren - det er virkelig flot og lækkert - og den flotte sarte grønne er lige mig - det passer endda den til alle mine vinterjakker (sort, grå og lilla). Og nålepuden med scanningskode også rigtig fin...endnu engang tak, Bettina (også for det fine hjemmelavede(?) kort jeg lige opdager at jeg har glemt at fotografere)

Ha' en god dag - det tror jeg helt sikker, at jeg får med sådan en dejlig start! :o)

...jeg har faktisk allerede et spændende "møde" i eftermiddag at se frem. Der får vi nemlig besøg af arkitekten for at komme videre med vores ombygning/tilbygningsplaner. Aftensmaden skal vi heller ikke tænke på. Mads bliver nemlig hentet tidligt af farmor i dag, så han kan være med til julebagedag sammen med en fætter og kusine - og så er manden, Jacob og jeg inviteret til aftensmad (og forhåbentlig også smagsprøver i aften) - skønt ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...