mandag den 24. november 2014

Ny hobby?

I weekenden prøvede jeg et nyt materiale - porcelænsler. Havde jeg 10.000 kr. tilovers havde jeg købt en ovn på stedet - for hvor var det sjovt at arbejde med!!!

Det var et weekendkursus (to dage fra kl. 10-15) med juletema. Jeg fik leget med alm. udstikker-forme på dag et og prøvede på dag to at sprøjte med porcelænsler.

Nu er jeg bare utålmodig og kan næsten ikke vente med at hente mine produktioner om 14 dages tid.

Håber bare lidt af dem lykkes og bliver som planlagt ;o). En ting er sikkert, jeg skal prøve at lave keramik igen!




Da jeg kom hjem søndag havde drengene nydt en tur i svømmehallen - så vi sluttede weekenden med friskbagte vafler og smagsprøver på de julekager drengene har bagt med deres farmor.


...flere af den slags weekender tak :o)

12 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Hvor var kurset henne ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også. Jeg havde meldt mig til kurset via AOF i Silkeborg

      Slet
  2. Åh hvor spændende, var Gitte med?? Glæder mig til at se resultatet!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også!!! ;o). Nej, jeg var alene afsted - men så hyggeligt at prøve noget andet end dem man plejer.

      Slet
  3. Spændende, flotte ting du har lavet.

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, glæder mig så meget til at se dem færdige ;o)

      Slet
  4. Da var da en super ide at tage på sådanne et kursus. Det vil jeg holde øje med;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan anbefales - tagger dig på instagram, hvis jeg opdager et igen ;o)

      Slet
  5. Hvor spændende - sådan noget gad jeg også godt prøve, det må være virkelig sjovt. Glæder mig til at se resultatet.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ret sjovt selv at lege med porcelæn - håber det bliver godt ;o)

      Slet
  6. ih hvor sjovt. Sådan et kursus gad jeg også godt at komme på engang. glæder mig til at se det færdige resultat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan anbefales - har allerede hovedet fuld af idéer jeg gerne ville have nået også ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...