onsdag den 27. august 2014

#sjettekreaweekend

Som jeg skrev blev weekenden tilbragt med de bedste krea-veninder man kan ønske sig.

Det er sjovt at se hvordan vores evner/produktioner (og venskab) udvikler sig fra gang til gang.
Nej, hvor jeg stor nyder disse weekender - tak for endnu en god én af slagsen Libbie, Lena og Gitte!

En af mine produktioner fra weekend var dette efterår/vinter-sæt til Jacob






Både han og jeg elsker det!

Begge mønstre er fra Ottobre - Hættetrøjen er fra 3/2014 og bukserne fra 1/2014.

Det mønstrede jersey er fra spoonflower (designer: Little Smilemakers). Er træt af at jeg ikke bestilte mere, så Mads også kunne få et set.

Den mintgrønne rib er jeg helt vild med - den er fra Stof & Stil. Buksestoffet er med stræk og fra den lokale stofbutik - egentlig tror jeg, at jeg kom til at vende stoffet med vrangen ud af, men synes faktisk det er pænt, at det er lidt mere groft, så bukserne ikke bliver for "pæne". Tror jeg laver den fejl igen næste gang, hvis jeg husker det ;o)

Ærmerne fik lidt neon rød piping (også Stof & Stil), for at fremhæve det røde i motivet.

15 kommentarer:

  1. Hvor er det bare super sejt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maj, både mor og søn er også vild med det ;o)

      Slet
  2. Mega sejt, han er sådan rigtig hip-hop cool i det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for sidst ;o). Han var SÅ træt da billederne blev taget, men ja han er min lille hip hopper med det sæt på :o)

      Slet
  3. Super fedt og virkelig moderne sæt. Har du en coverlocker, eller er det en overlocker der har lavet pyntesøm?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christina. Det er en overlocker-søm på min symaskine. :o)

      Slet
    2. Nåhhh. Det var smart :-) Fedt og prof. ser det ud.

      Slet
  4. Hold nu op hvor er det fedt....

    Uden at kunne huske samtlige de ting du har syet, tror jeg det her sæt lander i min top 10 kategori over de ting du har vist frem ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen Elisabeth - det er også i mon top 10 ;o)

      Slet
  5. Hvor er han sej i det sæt! Han må være den dreng henne i børnehaven med det sejeste tøj :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det tror jeg i hvert fald selv han er ;o)

      Slet
  6. Hold da op et lækkert sæt...kan godt forstå både du og sønnike er tilfreds :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...