torsdag den 28. august 2014

Formland Up/Graded

Den 16. august var jeg og en god veninde til Formland i Herning (jeg havde været heldig at få to billetter af Lisbeth, mange tak).

Vi havde en god dag derude omend jeg synes der var nogle mærker der "manglede" og lidt nyt/overraskende.

Dagen bød også på lidt kreahygge sammen ved Eckmanns Studios stand, hvor Lisbeth lørdag var vært ved en workshop - så der fik vi også mulighed for kort at hilse på Junette, Anne, Jeanett og Gabi


Messen viste at de blålige farver, metaller og naturmaterialer er kommet for at blive (i hvert fald lidt endnu ;o)) - så vores bidrag til Eckmanns Studios stylingkonkurrence kom da også til at vise de tendenser ;o)

 
Ellers må jeg tilstå at en af de mest inspirerende haller var "food" - måske man bliver farvet af de skønne smagsprøver? ;o)


- og "Hays Talent Award" var også et besøg værd



Bl.a. denne stol kunne Jacob altså godt bruge til det nye værelse - genialt med opbevaring ;o)

Men særligt en af de stande vi besøgte har jeg haft svært ved at glemme, men de produkter fortjener nu et indlæg for sig selv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...