tirsdag den 5. august 2014

Bye, Bye frysepose...

...i hvert fald hvad angår drengenes toilettager - de har nu begge en rigtig toilettaske!

Efter at Maj havde skubbet lidt på den dårlige samvittighed med dette indlæg - ja, så er måtte jeg igang ;o)

Jacobs ser sådan ud:




Tasken er syet i noget af det første stof jeg købte. Jeg har før brugt det til bl.a. patchworktæppe (barselsgave). Stofferner er valgt af Jacob.

Jeg har hentet inspiration til toilettasken ved Christina lige her.

Mads' blev lidt større og ser sådan ud, da elefanter altså ikke er for skoledrenge!?!




Jeg syede faktisk også en ekstra til mig selv - men kom til at vende stoffet forkert på den ene side - øv :o(





10 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. De haje er da også for seje - hvor er stoffet fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er noget af det første stof jeg købte - købt på en amerikansk hjemmeside, så tror desværre ikke det kan fås mere :o(

      Slet
  2. De er super fine! Skystoffet er rigtig fint - hvor er det fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Trine - det er købt som patchwork stof ved Videbæk Stof og Sy - jeg er også ret vild med det ;o)

      Slet
  3. Hvor er de fine!
    Stort step up fra fryseposen ;-).

    Og tak for link :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og velbekomme. Det var jo slet ikke så slemt da jeg først kom i gang ;o)

      Slet
  4. Hvor er de bare fine.
    Kh Maria (min-mors-mirakler)

    SvarSlet
  5. Superfine, Pia! Håber I har haft en skøn sommer.
    Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bodil - har nydt det gode vejr og muligheden for at give drengene en ekstra lang ferie ;-). Håber også I har nydt den ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...