onsdag den 29. juni 2011

Vil du ha' et par sandaler (aldrig brugt!)

Udsalg = dumme impulskøb :o(

Det er en farlig tid i øjeblikket. Det er som om alle de gule prisskilte nogle gange frister LIDT for meget...i år er mit mål: INGEN fejlkøb!

Håber det lykkes ;o)

Nedenfor er et af mine tidligere fejlkøb:



















Et par mat "guld" sandaler, der desværre ikke er lavet til min fod. Men synes nu også det er en skam at de ligger ubrugte i mit skab. Må opgive håbet om at fødderne ændre sig :o(

Bruger du str. 40, kan det blive dine, hvis blot du betaler portoen...lig en kommentar med din e-mail, hvis du er interesseret, så kontakter jeg dig.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Jeg har været forelsket i dem, lige siden jeg var herinde første gang! Og det er altså ved at være længe siden...
    Jeg synes dog de ser ret høje ud, derfor jeg ikke har gjort noget ved det, før nu - hvor jeg spørger, så jeg kan få viden fremfor at tro og formode :D
    Man har jo lov at håbe det kun er synsbedrag! :D)) Med højden altså ;D

    SvarSlet
  2. Hej. Så kunne jeg få målt op: hælen er 6 cm i samlingen og 7 cm bagpå...skal de med dig på ferie?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...