lørdag den 25. juni 2011

Mads overrasker...

Jeg har vist tidligere "brokket" mig lidt over Mads' energi og manglende evne til fordybelse (godt han endnu har et par år til skolestart!) - men her den anden dag overraskede han mig.

Vi var lige kommet hjem fra børnehaven og Jacob var lagt ud til middagslur: "Mor, nu vil jeg gerne male med fingermaling, men det skal ikke være med fingrene". "Hmm, med en pensel så?" "Jow!".

Frem kom kreakassen og igang gik han - og for første gang i laaaaang tid sad han helt opslugt i mere end 15 minutte!?! Tror faktisk ikke engang han opdagede, at jeg hentede kameraet (ja når det endelig sker kræver det beviser ;o)).

Han fik malet flere billeder både til mormor, morfar, mor, far og Jacob....og en stak MEGET våde billeder (til skraldespanden) inden han havde fået nok...utroligt, gad vide om det betyder, at vi måske kan samle sten og male på dem i sommerferien...arh - vi får se.

Men dejligt at opleve var det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...