lørdag den 25. juni 2011

Monster bage/kagedag

Uha, der har været stille på bloggen længe...over en HEL uge (faktisk hele 10 dage!!!).

Vi var været lidt hårdt ramt af Jacobs manglende "lyst" til at sove hele natten igennem. Øv :o(
Dagen begynder mellem 4.30-5.30 og søvnen er afbrudt ca. 1½ time...gaaaaab! Utroligt så meget man kan længes efter bare fire timers søvn uafbrudt....suk! Desværre tyder det på, at Jacob har arvet Mads' øreproblemer - han har væske i mellemøret, men ørelægen mener, at vi skal vente en måneds tid inden der (evt) skal dræn i. Han har nemlig hverken haft feber eller betændelse - 1 måned mere...puha!

Nå, men livet går videre og der sker lidt i huset alligevel - bloggen har bare ikke fulgt med ;o)

Men her et par billeder fra min monsterkage bagning (grøn giftkage til børnehavens sommerfest). Jeg har glemt at tage et billede af de pyntede kager...men de smagte godt og var de første der blev udsolgt. Til stor "sorg" for Mads - vi nåede nemli' ikke selv at købe dem.


Opskriften har jeg lånt her - bare bagt dem som muffins med en bagetid på ca. 15-18 minutter. Mine blev dog pyntet anderledes, så de fangende børnenes interesse mere. Ja, der var godt nok også forældre der fandt dem interessante. Tror det er dem, der også kan huske kagen fra deres egen skoletid - ligesom mig. Dennis i min folkeskoleklasse havde altid denne kage med til klassenstime. Bagt i stor bradepande med rosaglasur og farvet krymmel...mmmm minderne ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...