søndag den 20. marts 2016

Påskepynt klippet med en saks (skabeloner til print)

Der har været lidt stille på bloggen - jeg har desværre været ramt af en rigtig led omgang influenza. Er det faktisk stadig, men nu sidder det "kun" tilbage på luftvejene...glæder mig efterhånden rigtig meget til at kunne sove en hel nat uden at vågne og hive efter vejret eller være ved at blive kvalt i et hosteanfald...det tror jeg faktisk også min mand gør!

Jeg har været helt tappet for energi og har sovet store set hele dagen i en lille uge. Heldigvis er energien blevet lidt bedre - så den, der har været, er selvfølgelig blevet brugt på kreative sysler ;o)

I anledningen af påsken var temaet jo oplagt. Årets påskepynt er derfor nu på plads


Jeg har lavet en pdf-fil med modeller (den finder du lige her).

Skabelonerne kan varieres alt efter hvilken detaljegrad man ønsker. Påskeharen er faktisk også rigtig sød, hvis man kun klipper kroppen og halen - og så kan både stor og lille være med.

På modelarket med Påskekyllingen findes også et stort æg. Det kan evt. klippes over (zig-zag), så påskekyllingen sidder i mellem de to æg-dele.



God Påskeferie, hvis du er så heldig - jeg snupper lige et par dage på job inden det bliver min tur ;o)

Ps. bliver du bidt af klipperiet har jeg tidligere delt disse forårsklip og påskeklip.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...