mandag den 21. marts 2016

Karse med humor og den første forårssol...

I weekenden fik drengene og jeg sået karse - på Pinterest havde jeg set de skønneste æggeskaller - de skulle selvfølgelig med! Sammen med et par fodspor klippet i karton.

Mads var meget nervøs for hvad der vil ske med dem nå karsen begynder at vokse - indtil videre går det heldigvis uden problemer - og "dekorationen" er populær ved både stor og lille...elsker humor i pynt og indretning ;o)


Efter at have været sengeliggende da den første forårssol for alvor viste sig i sidste uge MÅTTE jeg altså afsted ud i det gode vejr i lørdags.

Drengene, en legekammerat og manden fik derfor intet valg - vi skulle i skoven! Om det var i protest at drengene slæbte diverse superhelt udstyr med ved jeg ikke - med det virkede...og jeg kunne endelige suge frisk luft og forår til mig i stor stil ;o)


Fik endda også mulighed for at lave lidt fuglereder af birkegrene og andre små grene fra skovbunden imens drengene udkæmpede diverse krampe og misioner ;o).

Hjemme igen blev fuglereder og mos fra skovbunden til påskedekorationer både ude og inde.



I søndags fik vi også endelig afleveret min mors fødselsdag (hun havde fødselsdag sidste onsdag, da jeg lå i sengen), vejret var heldigvis lige så skønt som i onsdags, så et smut ned til vandet måtte vi, nu vandstanden endelig er faldet og bådbroen igen er farbar.


Uanset hvor store drengene bliver tvivler jeg på, at jeg stopper med at få et sug i maven når de lige skal heeeeelt ud til kanten - det må være mit lod som drengemor - eller hønemor, som manden ville have sagt ;o)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...