mandag den 13. april 2015

Fan af forårsdage

Sikke en skøn uge vi vinkede farvel til i weekenden. Elsker de første forårs/sommerdag - og bliver hvert år overrasket over hvor stor effekt de har på humør og energi!

Modsat forældrene er drengene brugt når de kommer hjem fra skole og børnehave - Jacob i den grad! Det er altså hårdt at gå i børnehave når foråret for alvor sætter ind :o).

Derfor blev en af ugens første eftermiddage også brugt inde ved spisebordet med tegne og klippeaktiviteter. Det kom der lidt sommerklip ud af


I lørdags fejrede vi morfars fødselsdag med strålende solskin og brunch. Deres store, flotte tulipantræ (Oldernes bryllupsgave fra da de boede i huset) var næsten sprunget ud - så flot (og kun endnu smukkere når det er sprunget ud!)


Eftermiddagen blev brugt i haven og afsluttet med banankage og frugt...mmmm...


Tør man håbe på flere lørdage som denne? Næste lørdag er vejret dog mindre interessant - den skal nemlig tilbringes i selskab med 3 skønne veninder og en masse symaskiner...behøver jeg at sige at jeg glæder mig - og at der nok snart kommer lidt hjemmesyede kreationer på bloggen igen? :-)

4 kommentarer:

  1. Forårsvejret gør virkelig noget for en - sikke fine sager og lækker kage.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig nok allermest og håber også at få fundet mit kreative gen :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...