tirsdag den 2. september 2014

Til en Lego The Movie fan...

Lego er altså et stort hit herhjemme og noget af det drengene kan enes om at lege med. Med små 4 år imellem dem er det langt fra en selvfølgelighed at de deler helte, men Lego The Movie er altså noget der hitter ved både stor og lille - "emmet'ing is ofen"-filmen som Jacob kalder den ;o)

Derfor tror jeg også han bliver glad, når han til sin 4 års fødselsdag får lov at åbne en pakke med Emmet tøj - hvis jeg altså kan vente de godt 14 dage med at give ham det ;o)



Sættet er en kopi af det sæt jeg syede på kreaweekenden, blot med andet stof.
Lego The Movie-jerseyen har jeg købt ved spoonflower.


Ved ærmerne har jeg tilføjet en neon pink piping fra BettyP.dk (farven er meget svær at fange på kamera).

Som jeg tidligere har skrevet om har Jacob nemlig en stor forkærlighed for lyserød(!?!).
Dette var en måde at glæde ham uden at hans far nægter at give ham det på ;o).

Når vi har spurgt Jacob hvad han ønsker sig har svaret bl.a. været:

"En Nintendo - ligeson Mads' bare i lyserød" - det får han dog ikke, han må arve Mads' lyseblå om et års tid i stedet ;o)


6 kommentarer:

  1. Fedt, fedt sæt. Tror også min knægt på snart 4 år vil blive glad for det legostof, måske jeg skulle købe lidt af det og sy en bluse også til gave. Fedt at han er vild med lyserød :-) Typisk mænd at de bare fornægter dem alt med pigefarver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja det ville sikkert være populært - håber i hvert fald at min på snart 4 år synes det er et hit (og mon ikke storebror også bestiller et sæt) ;o). Lyserød er FARVEN - han vil også gerne have en lyserød væg på værelset, har dog lige fundet det perfekte kompromis - men det kræver lige lidt arbejde inden det er klar til bloggen ;o)

      Slet
  2. Hejsa. Super fedt sæt, som alle de andre du syer. Hvilket materiale bestiller du på spoonflower så du får jersey hjem????. Er det organic cotton knit??. venligst Grethe

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det er organic cotton knit jeg har bestilt, det ikke ikke helt så godt i kvaliteten som fx. lillestoff (printet efter vask), men til gengæld er selve motivet op trykket et kæmpe hit. Der kan komme told på da jeg mener de sender det fra USA :o)

      Slet
  3. Hvordan synes du spoonflower stofferne holder sig i vask og farve?

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem med Lego virker stadig fine her 3 gange efter vask, selvfølgelig ikke så fine som rigtige stoffer, der ikke blot er printet på. Hvordan de andre holde ved jeg desværre ikke endnu....

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...