onsdag den 5. juni 2013

Sculpture by the sea 2013

Vi har alle fire nydt en fridag i dag - må indrømme at jeg nemt kunne vænne mig til onsdagsfri ;o).

Det meste af vores dag har vi tilbragt i Aarhus (skal altså lige vænne mig til at skrive Aa i stedet for Å!), vi startede med den lækreste brunch på Varna


Bagefter gik vi langs vandet og kiggede på kunst.

Noget af det første vi mødte var en mand oppe i træet - det gav spørgsmål ;o)


Flere af udstillingerne passede så fint ind i landskabet, at man næsten kunne have overset dem, hvis man blot var kørt forbi



Andre gav anledning til spørgsmål


"hvorfor har de lappet græsset, mor?"


"sejler flaskeposten væk, far?"


Nogle udstillinger var bare så imponerende og farverige at man måtte tage billeder af dem


Særligt solopgangen var Mads' favorit.

Jacob var mere optaget af at finde cykelhjul og bamser i klodsen


Vi nåede ikke hele udstillingen, dertil var tålmodigheden ikke helt...

Skulle du få muligheden, og har børn med, vil jeg dog anbefale at starte i modsatte ende end os - der er nemlig et børneområde, som vi slet ikke nåede til.

Mads var i øvrigt i ny hjemmesyet t-shirt:


Syet efter Ottobre mønster i jersey fra Liandlo (købt ved stofbutikken i Østrig), med gul piping/tittebånd og grå ribkant ved hals og ærme.

Har du også nydt en solrig Grundlovsdag?

6 kommentarer:

  1. Det ser virkelig dejligt ud, og ikke mindst skønne billeder. Skal helt sikkert også ud at se udstillingen, når nu jeg jo bor i Aarhus.

    SvarSlet
  2. Nej øv bøv jeg var på arbejde hele dagen :(
    Jeg var så indebrændt da jeg cyklede hjem kl.16 at jeg ku tude, yes now I said it! Jeg ku slet ikke overskue at hele min familie havde nydt dagen og solen uden mig...
    Men I har haft en dejlig dag, det ser man tydeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv, øv, øv, Libbie :o(

      Håber du har stornydt dem i dag (lørdag) i stedet.

      Knus Pia

      Slet
  3. Skønne billeder! Vi nød faktisk også dagen det helt samme sted :-) Det er da lidt pudsigt... Lea var ret imponeret over bl.a. den store flaskepost. Vi var nu også i dyrehaven og se vildsvineungerne, dådyrene og fodre ænder, hvilket Lea syntes endnu mere om end de store skulpturer... Fin bluse for øvrigt! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor sjovt - måske vi er gået forbi hinanden uden at vide det ;o)

      Jacob var helt færdig efter gåturen, så middagslur var en nødvendighed - derfor fik farmor og farfar lov at byde på kaffe i stedet.

      Tak :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...