fredag den 7. december 2012

Endelig weekend!...

Vi er desværre endnu ikke sluppet af med sygdom herhjemme, derfor når vi heller ikke alt det vi gerne vil og det vi når, sker langsomt :o(.

Drengene er lige blevet hentet af morfar - så krydser fingre for at vi får lidt mere styr på udpakning m.m. i morgen.

Måske jeg ligefrem kan nå at julepynte inden kollegaerne kommer på besøg tirsdag?

Indtil videre står julekasserne nemlig stadig på loftet - så det eneste pynt vi har fremme er det, der er lavet i år. Bl.a. "sneen" i vores nye terassedør - synes det er så hyggeligt om aftenen


Det har stor effekt (hvilket er svært at fange med telefons kamera) og så var det et dejlig hurtigt projekt.

I tirsdags var vi ved ørelæge med Mads (ja, den er desværre gal igen, igen), men på vej derhen kørte vi forbi Olde.

Pga. et fald har hun nemlig forstuvet armen, så Mads og jeg synes at hun og oldefar skulle have en lille hilsen.


Det blev til en juleranke (ved godt jeg har vist en del af dem efterhånden, men de er så hyggelige at lave), en hjemmelavet juledekoration og en snemand ala Mads.

Selv er jeg også blevet begavet. Min mor har hæklet den fine snemand. Penalhus med indhold er fra Heidi ifbm. pakkeleg (mange tak!). De fine juletræer er en gave fra mig selv - flot udført af Fie (hun har den faktisk med i en Give Away lige nu og frem til den 9.) ;o)


Snart venter den årlige julefrokost med jobbet, kryds lige fingre for at snot m.m. ikke sætter stopper for en normalt hyggelig aften!

God weekend ;o)

10 kommentarer:

  1. Krydser fingre for at I alle snart bliver raske og ikke mindst, at du får en hyggelig julefrokost :-)

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena. Det går heldigvis den rette vej nu ;o)

      Slet
  2. Øv med sygdom- håber på hurtig bedring til Jer:-) Dejligt at juletræerne er kommet godt frem, og sødt af dig at linke til min give Away!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. De er bare så fine - hænger allerede oppe og pynter! ;o)

      Slet
  3. Øv at sygdommen ikke snart slipper Jer!! Tommi og Emil har skrantet i en uges tid med maven og nu synes jeg Emil begynder at hoste :(
    Håber du får en god fest. Nyd det smukke

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sygdom og december er altså ikke en særlig god kombination!! Måske det netop er derfor det taget så lang tid ag komme ovenpå igen. Håber Emil slipper uden om. Knus Pia

      Slet
  4. Ej rigtigt træls med deg sygdom, håber I snart får bugt med den! Sikke en dejlig sne udsigt, kan sagtens se, at det ser helt fortyllendende ud, flot arbejde!
    Alle de fine gaver, den hæklede snemanden SÅ fin! Hav en god weekend trods sygdom

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det gør jeg også. Ja, tror også den kommer op et par andre steder ;o)
      Det er skønt med en mor der kan og gider!

      Slet
  5. Velbekomme. Håber du kan bruge gaverne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg kan! Slikkepindene endte dog hverken ved drengene eller mig - men ved deres far! Pludselig var de væk og så måtte han gå til bekendelse - men de blev godkendt! ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...