søndag den 27. maj 2012

Sættekasse huse

Det går rigtig godt med at få afsluttet projekter (og noget langsommere med at få pakket huset ned).

Mads skal til fødselsdag ved en af pigerne fra børnehaven i dag. Gaven til hende bliver et sættekasse hus (det til højre). Det andet er til en lille dreng...

Begge husene har ligget klar til papir i et par måneder - lidt synd når det nu ikke tager særlig lang tid at klippe til og lime fast :o)


Ellers nyder jeg udsigten til mit højbed/staudebed - hvor er det dejligt med farver i haven igen!


Rigtig god søndag...

6 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine huse. Lækkert, lækkert med den gule farve. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, gul er dejligt - og passer til både piger og drenge ;o)

      Slet
  2. Du er godt nok effektiv:-) De er blevet rigtig søde - jeg har også det lysegrønne tapet med dyrene og skal bruge det til bogkasser....når jeg en dag får taget mig sammen.

    K.h.
    Christina (nu med giveaway)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem vil jeg glæde mig til at se - disse har været mege lææææænge undervejs ;o). Kh. Pia

      Har set din Give Away - men kan ikke linke i siden fra Iphone :o(. Men deltage - det skal jeg!!!

      Slet
  3. Jeg kender alt for godt det med at projekterne kommer til at ligge-selvom det ikke kræver alverden at få gjort dem færdige:-) Friske gule farver- de kan kun blive et hit ved modtagerne!

    SvarSlet
  4. Ja - det er sjovt at det skal være sådan ;o).

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...